Jesteśmy innowacyjną platformą, która umożliwia sprzedaż produktów w Internecie, w zamian za wysoką prowizję.
Z nami uzyskasz dostęp do bogatego katalogu produktów oraz dedykowanego panelu zarządzania Twoimi zamówieniami.
W pierwszym roku działalności FoxSell zaufało prawie 100 sprzedawców, którzy zarobili ponad 200.000 zł.
Nasz zespół tworzą ludzie w każdym wieku, wystarczy ukończenie 16 roku życia i urządzenie z dostępem do Internetu.
Stawiamy na nowoczesność – pracuj skąd chcesz i kiedy chcesz wykorzystaj potencjał sieci – zyskaj swoją niezależność.
Zależy nam na Twoim rozwoju, dlatego zyskujesz nie tylko możliwości zarabiania ale solidne doświadczenie, które potwierdzimy indywidualnym certyfikatem.
Zapewnimy Ci pomoc w rozpoczęciu przygody ze sprzedażą internetową, jak również wsparcie na dalszych etapach Twojej kariery.
Zespół FoxSell
Pierwszym koniecznym etapem jest utworzenie i zweryfikowanie BEZPŁATNEGO KONTA poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Kluczem do Twojego zarabiania jest wystawianie ogłoszeń na portalach sprzedażowych.
W czterech krokach nauczymy Cię jak to robić:
1. Wybierz produkt z naszej bazy, wystaw go na wybranym serwisie sprzedażowym.
Polecamy ogłaszanie się na Facebook Marketplace, ale pamiętaj, że klienta możesz pozyskać w dowolny sposób.
2. Gdy Klient skontaktuje się z Tobą udziel mu niezbędnych informacji, jeżeli wyrazi chęć zakupu ustal szczegóły zamówienia i pobierz niezbędne dane.
3. Jeżeli Klient zdecyduje się na zakup, wprowadź zamówienie do systemu. Klient otrzyma szczegółowe informację o zamówieniu do weryfikacji i zatwierdzenia. Następnie firma dostarczy towar pod wskazany adres, przesyłki są ubezpieczone w przypadku jakiejkolwiek reklamacji zgłaszasz ją w panelu na stronie.
4. Po upływnie 14 dni od doręczenia zamówienia, Twoja prowizja będzie gotowa do wypłaty.
Wychodząc na przeciw potrzebom naszych sprzedawców oferujemy trzy alternatywne możliwości wypłaty prowizji.
Sam decydujesz, który sposób jest dla Ciebie najkorzystniejszy:
Wynagrodzenie wypłacane jest dwa razy w miesiącu, spowodowane jest to zabezpieczeniem przed składaniem fałszywych zamówień celem zdobycia prowizji od sprzedaży.
Przelewy wykonujemy każdego siódmego i czternastego dnia miesiąca na wskazany rachunek bankowy, po zmianie statusu zamówienia z “ZREALIZOWANE” na “POTWIERDZONE”.
1. Skąd mogę mieć pewność, że FoxSell działa zgodnie z prawem?
– Nasza spółka jest legalnie zarejestrowana w Polsce, możesz to sprawdzić wpisując w wyszukiwarkę jeden z numerów identyfikacyjnych spółki (NIP, KRS, Regon).
2. Czy muszę posiadać działalność gospodarczą?
– Nie, nie musisz ponieważ w Polsce od 2021 roku, limit przychodu dla działalności nierejestrowanej wynosi 1400 zł brutto przychodu w okresie miesiąca. Co oznacza, że możesz sprzedawać nasze produkty bez potrzeby zakładania firmy, nie przekraczając limitu.
3. Na jaki okres i gdzie podpisuje się umowę?
– Umowę podpisujemy na czas nieokreślony z natychmiastowym okresem wypowiedzenia. Umowa sporządzona jest w prosty i przejrzysty sposób.
4. Co się stanie gdy klient nie odbierze zamówienia od kuriera?
– Gdy kurier nie dostarczy zamówienia, prowizja za sprzedaż nie zostaje naliczona. Nie zostaniesz niczym obciążony i nie poniesiesz żadnych kosztów, jeżeli zamówienie zostało przeprowadzone zgodnie z zasadami obsługi FoxSell.
5. Kiedy status zamówienia zmienia się z “ZREALIZOWANE” na “POTWIERDZONE” ?
– Zmiana następuję po upłynięciu 14 dni od daty dostarczenia zamówienia.
6. Kiedy moje zamówienie “POTWIERDZONE” zostanie wypłacone ?
– Zmiana zostanie wypłacone najbliższego siódmego lub czternastego dnia miesiąca.
7. Czy mogę zrezygnować bez żadnych konsekwencji?
– Tak, rezygnacja jest możliwa w każdej chwili, po zrealizowaniu złożonych przez Ciebie zamówień.
8. Skąd wygodnie pobiorę zdjęcia produktów?
– Dla waszej wygody wszystkie zdjęcia produktów udostępniamy w katalogu online oraz na stronie produktu.
9. Dlaczego Facebook Marketplace odrzuca moje ogłoszenia?
– Każde pierwsze zdjęcie w nowym ogłoszeniu musi być unikatowe i niepowtarzalne ze wszystkich wcześniej wystawionych ogłoszeń. Rozwiązaniem tego problemu jest przerabianie zdjęcia, między innymi w aplikacji: Paint, PixArt (na telefon), Canva, Photoshop, Gimp.
System powstała we współpracy ze Sprzedawcami, aby był dla nich intuicyjny i łatwy w obsłudze.
Zastosowany został szereg funkcji wspomagających sprzedaż – nie musisz martwić się o wymiary czy opisy – każdy produkt posiada osobną kartę ze wszystkimi informacjami – od promocji po specyfikacje.
Spersonalizowany panel sprzedawcy daje Ci podgląd do wszystkich najważniejszych informacji dotyczących Twojego konta.
W szczególności do:
System zapewnia utrzymanie najwyższego standardu obsługi Klienta umożliwiając Ci dostęp do podglądu realizacji zamówienia na każdym etapie od przyjęcia aż po dostarczenie.
W karcie zamówienia znajdziesz informacje takie jak:
Aby zminimalizować nakład Twojej pracy, po wprowadzeniu zamówienia nasz system automatycznie przesyła Twojemu Klientowi niezbędne informację, z prośbą o zatwierdzenia ich zgodności.
Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji przy wykorzystaniu trzech kanałów komunikacji:
Kontakt z nami możliwy jest od 8:00 do 23:00 w każdy dzień tygodnia.
Dodatkowo prowadzimy oficjalną grupę dla sprzedawców, w której znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.
1. Przeprowadź rozmowę z Klientem i uzgodnij z nim wszelkie szczegóły, pobierz dane:
2. Jeżeli Twój Klient wybrał sposób płatności przelewem z góry wskaż mu dane do wykonania przelewu (znajdziesz je przechodząc do finalizacji zamówienia). Poproś Klienta o przesłanie potwierdzenia płatności i wgraj je do systemu podczas składania zamówienia.
3. Twój Klient automatycznie otrzymuje szczegóły zamówienia na wskazany adres mailowy. Poproś go, aby zapoznał się z treścią wiadomości i potwierdził jego zgodność klikając przycisk “POTWIERDZAM”. (Zamówienia niepotwierdzone do 48h od złożenia zostaną automatycznie anulowane przez co nie otrzymasz prowizji).
4. W sytuacji gdy Klient zgłasza, że nie otrzymał wiadomości poproś go o sprawdzenie folderu SPAM.
5.W przypadku gdy Klient nie korzysta z poczty mailowej / wiadomość faktycznie nie dotarła zamówienie należy potwierdzić ręcznie. Wprowadź zamówienie podając swój adres mailowy, a następnie prześlij Klientowi zawarte w otrzymanej wiadomości szczegóły (treść zamówienia + regulamin), prosząc o potwierdzenie. Za pomocą formularza ręcznego potwierdzenia (Dodatkowe Narzędzia > Ręczne potwierdzenie) przekaż nam zrzut rozmowy w której Klient potwierdza zapoznanie się i akceptacje wyżej wymienionych zawartości. PAMIĘTAJ korzystając ze swojego adresu mailowego masz obowiązek przekazywania Klientowi wszelkich informacji o zmianie statusu jego zamówień (nadanie przesyłki, list przewozowy).
REGULAMIN DLA KLIENTA << KLIKNIJ I SPRAWDZ
*Pamiętaj by przetwarzać dane osobowe zgodnie z RODO <- zobacz jak.
Dodać zdjęcie formularza
Napisz do nas, albo kliknij przycisk poniżej odezwiemy się!